Kuidas ma edastan rõõmsat kasutajakogemust samm sammult.

disainiprotsess

Kas plaanite uut veebisaiti või mõtlete lihtsalt, kuidas protsess töötab, kuid ei tea, millest alustada? Siis see artikkel sobib teile. Seitsme minutiga näitan teile samm-sammult, kuidas disainiprotsess töötab ja milline on kliendi roll selles. Projekteerimisprotsess võib varieeruda sõltuvalt projekti ja eelarve piirangutest.

UI / UX disainiprotsessi seitse etappi

  1. Etapi avastamine - kliendi vajaduste ja projekti nõuete mõistmine. Mida? Millal? Kui palju?
  2. Kasutajauuring - kasutajate ja nende vajaduste mõistmine. Probleemi ja disaini väljakutse määratlus.
  3. Idee - võimalike lahenduste genereerimine ja nende hindamine.
  4. Veebikujundus - struktuur, sisu, prototüüp ja visuaalne disain.
  5. Veebiarendus - kiire ja erinevatele kuvadele reageeriva veebisaidi loomine.
  6. Hindamine - tulemuse toimimise ja selle parendamise kontrollimine.
  7. Reklaamimine ja turustamine.
1.

Avastamine

kliendi vajaduste ja projekti nõuete mõistmine. Mida? Millal? Kui palju?

Selles algstaadiumis pean tuvastama projekti lõppeesmärgi, tavaliselt tihedas koostöös kliendiga. Funktsionaalse lahenduse pakkumiseks pean tundma kliendi äri ja kliente. Lõpuks pean määrama projekti ulatuse, tähtajad ja eelarvepiirangud. Kogu see etapp on tasuta.

Sammud:

  1. Klient täidab sisestusküsimustiku.
  2. Intervjuu kliendiga.
  3. Projekti ulatuse, selle tähtaegade ja eelarvepiirangute kindlaksmääramine.
  4. Tööde jaotamise struktuuril põhineva lepingu pakkumine.

Tulemused:

  1. Küsimustiku andmed
  2. Intervjuu andmed
  3. Tööjaotuse struktuur
  4. Leping
2.

Kasutajauuringud

kasutajate ja nende vajaduste mõistmine. Probleemi ja disaini väljakutse määratlus.

Ma ei leia lahendust enne, kui mul on selge ettekujutus probleemist. Probleemi määratlemiseks pean kasutajatest aru saama. See on etapp, kus kasutajauuringud tulevad kasuks. Kasutajauuringute kaudu saan kasutajatest aru, nende sisemist motivatsiooni ja ootusi. Milliseid uurimismeetodeid kasutatakse, sõltub projekti eelarvest.

Sammud:

  1. Teen uuringud.
  2. Kujundusprobleemi ja väljakutse määratlus.
  3. Kasutajauuringute dokumentatsiooni loomine.
  4. Uurimistulemuste arutamine kliendiga

Tulemused:

  1. Kasutajauuringute dokumentatsioon
  2. Praeguse veebi analüüs. (Kui on)
  3. Konkurentide veebi analüüs
  4. Kasutajaintervjuud
  5. Süžeeskeem
3.

Ideed

võimalike lahenduste genereerimine ja nende hindamine.

Kui eelmised etapid on edukalt lõppenud, saan otsida alternatiivseid viise probleemi lahendamiseks ja määratleda innovaatilisi lahendusi.

Sammud:

  1. Esimesed kahe etapi kokkuvõte.
  2. Ideede genereerimine
  3. Võimalike lahenduste visandamine
  4. Kliendile parema lahenduse valimine

Tulemused:

  1. Lahenduse kontseptsioon
  2. Ideede visandid
  3. Kasutaja teekonna kaart
4.

Veebikujundus

struktuur, sisu, prototüüp ja visuaalne disain.

See etapp seisneb varasemate teadusuuringute, teadmiste ja ideede muutmises kasutatavaks kujunduseks, saavutades lõppkasutaja rahulolu. See võib hõlmata struktuuri ja sisu loomist, visandamist ning ümbertegemist ja testimist. Suurepärane visuaalne sisu suurendab teatavasti klikke, seotust ja tulu. Märksõnarikas ja hästi kirjutatud sisu ilmub suurema tõenäosusega Google'i otsingutulemustes.

Sammud:

  1. Veebisisu ja selle struktuuri kujundamine.
  2. Prototüüpimine
  3. Kasutaja testimine.
  4. Visuaalne kujundus.

Tulemused:

  1. Sisustrateegia
  2. Ülesannete vood
  3. Veebistruktuuri kaart
  4. Visandid
  5. Sisu
  6. Prototüüp
  7. Visuaalne kujundus
5.

Veebiarendus

kiire ja erinevatele kuvadele reageeriva veebisaidi loomine.

Selles etapis saan pakkuda oma klientidele lisaväärtust. Erinevalt enamikust UI / UX-i disaineritest saan ka mina välja töötada täielikult reageeriva ja paikapidava koodi. Võite saada kõik ühes lahenduse, mis säästab teie aega ja raha, mida saab kulutada ettevõtte edendamisele. See on ju vinge?

Sammud:

  1. Koodi loomine

Tulemused:

  1. Kood
6.

Hindamine

tulemuse toimimise ja selle parendamise kontrollimine.

Kas juurutasime Google Analyticsi? Kas veebisait täidab kasutajate vajadusi? Kas see on piisavalt kiire? Kas see on täielikult reageeriv? Kas kasutasime vähemalt üht veenmise põhimõtet? Kas see on semantiliselt õige? Nendele ja palju muudele küsimustele tuleb vastata "Jah!".

Sammud:

  1. Tähenduslikkus
  2. Leitavus
  3. Saadavus
  4. Juurdepääsetavus
  5. Kohaldatavus
  6. Usaldusväärsus
  7. Veenevus
  8. Nauding
7.

Reklaamimine ja turustamine.


Ükski veebisait ei jõua kasutajateni ilma korraliku turundamiseta. Tänu minu üksikasjalikule protsessile teate juba, et kõik minu välja töötatud saidid on loodud vastama Google'i SEO-nõuetele, et need saaksid orgaaniliste tulemuste hulgas kõrgeid tulemusi. Soovitan kõigil oma klientidel oma veebisaiti reklaamida vähemalt PPC-kampaaniaga.

Võtke ühendust

Loodan saada rohkem teavet teie, teie organisatsiooni ja selle kohta, kuidas saaksin aidata teil veelgi suuremat edu saavutada.

Need väljad, mis on märgitud(*) on nõutud.
Täname! Teie kiri on saadetud!
Ups! Midagi läks valesti vormi sisestamisel.